Stomatologie generală

generala      Tratamentele in stomatologia generala urmaresc sa amelioreze si sa vindece diversele suferinte ale dintilor, de la carii simple, pana la complicatii ale acestora, care afecteaza pulpa si parodontiul dintilor.

Infectia pulpei dentare (indiferent de gradul acesteia) provoaca durerile de dinti, de multe ori insuportabile.

O parte importanta a acestor tratamente este reprezentata de etapa finala a refacerii structurii si functionalitatii dintilor respectivi, prin folosirea unor materiale estetice si a unor tehnici moderne. Acestea, coroborate cu experienta si precizia medicului stomatolog contribuie la obtinerea rezultatului scontat de pacient care, pe langa indepartarea durerii este martorul unui mic miracol estetic: dintele lui este ca nou.

Printre manoperele cel mai frecvent realizate de medic se numara:
– Tratamentul complet si complex al cariilor si durerilor dentare. Tratamentul se efectueaza sub anestezie locala, fara dureri, folosindu-se materiale si tehnologie de ultima generatie.
– Obturatii fizionomice.
– Tratamentul hipersensibilitatii dentare
– Implantologie cu diferite materiale biocompatibile
– efectuarea de lucrări fixe (porțelan, zirconiu și metale nobile și seminobile)
– efectuarea de lucrări mobile (proteze totale pe sistem de culise, capse și telescoape

Utilizarea de bio-materiale sub obturatiile coronare, pentru conservarea vitalitatii dintelui
– Detartaj
– Albirea dintilor. Acest tratament se poate realiza în colaborare cu pacientul care poate efectua albirea acasă cu ajutorul setului de albire pus la dispoziție de către medic (gutiere flexibile), fie de către medic în cabinet (cu aparate U.V.).

La cabinetul nostru se realizeaza lucrari dentare din toate gamele de materiale (metalic, acrilic, semiportelan, portelan si zirconiu, precum si o gama larga de proteze si microproteze dentare (proteze acrilice si proteze scheletate cu sistem ceasornic si cu sistem ancoris).