Zâmbet 100% mai curat cu Guided Biofilm Therapy

Descoperă cea mai nouă inovație în profilaxia dentară

Noul protocol de îndepărtare 100% a plăcii bacteriene

Terapia ghidată a biofilmului (GBT – Guided Biofilm Therapy) este o procedură gold standard în profilaxia dentară. Biofilmul dentar este cunoscut sub denumirea de placă bacteriană – o peliculă moale și lipicioasă, care se depune pe suprafața dinților.

Protocolul Guided Biofilm Therapy face vizibilă placa bacteriană de pe dinți și gingii și o îndepărtează complet, rapid și fără durere.

GBT utilizează tehnologiile de ultimă generație AIRFLOW®, PERIOFLOW® și PIEZON® pe dinți, țesuturi moi și implanturi, devenind o soluție completă pentru păstrarea unei sănătăți orale optime pe termen lung.

Protocolul GBT în 8 pași simpli

Terapia ghidată a plăcii bacteriene elimină biofilmul, petele și tartrul în proporție de 100%, într-o manieră confortabilă pentru pacient. Este o metodă de igienizare dentară fără durere, sigură, care păstrează dinții curați și sănătoși, având rol de prevenție în apariția cariilor și a afecțiunilor parodontale. Procedura durează 30 de minute.

GBT și AIRFLOW® Prophylaxis Master

AIRFLOW® Prophylaxis Master este cea mai recentă inovație în igienizarea dentară, care se bazează pe protocolul Guided Biofilm Therapy.

Caracterizat printr-o ergonomie unică, precizie ridicată și respectarea celor mai înalte standarde de igienă, AIRFLOW® Prophylaxis Master este rezultatul anilor de cercetare clinică a echipei EMS, în colaborare cu experți în sănătatea orală de nivel mondial.

Această tehnologie revoluționară a fost creată pentru a atinge cele mai înalte standarde de performanță, siguranță și confort pentru pacienți.

Spre deosebire de igienizarea dentară clasică, ce presupune folosirea unor instrumente metalice pentru curățarea dinților, Guided Biofilm Therapy folosește o pulbere puțin abrazivă, ce nu deteriorează dinții sau lucrările protetice, asigurând o curățare blândă și eficientă.

În funcție de nevoile pacienților, pentru realizarea protocolului GBT se folosesc în combinație 3 tipuri de tehnologii: AIRFLOW® MAX,  PERIFLOW® și PIEZON® PS No Pain.

Guided Biofilm Therapy vs Igienizarea clasică

Placa bacteriană este principala cauză care determină apariția cariilor, a bolilor parodontale și în timp, poate duce chiar la pierderea dinților. Este periculoasă deoarece nu o poți vedea, nu o poți simți, nu o poți mirosi.

Protocolul GBT schimbă jocul prin faptul că face vizibilă placa bacteriană și o elimină în proporție de 100%. Instrumentele metalice folosite în igienizarea clasică îndepărtează doar 50% din placa bacteriană – asta înseamnă că infecția rămasă progresează în timp.

Vezi, mai jos, o comparație amplă între cele două metode de igienizare dentară.

Igienizarea dentară prin GBTIgienizarea dentară clasică
Procedura este nedureroasă, foarte utilă pentru pacienții cu dinți sensibili.Poate să apară sensibilitate dentară în timpul sau după detartrajul clasic.
Atât detartrajul, cât și air-flowul, pot fi utilizate la nivelul implanturilor.Nu se recomandă folosirea air-flowului sau a detartrajului pe implanturi.
Detartrajul are și un capăt acoperit cu teflon, care permite igienizarea implanturilor.Ansele clasice de detartraj produc leziuni la nivelul suprafețelor implantare.
Air-flowul pătrunde până la 9 mm subgingival la dinți, implanturi sau în furcații.Air-flowul clasic poate răni gingia dacă este introdus subgingival.
Air-flowul poate fi folosit pe mucoasă și limbă, acolo unde se găsesc foarte multe bacterii.Air-flowul clasic se folosește doar pe dinți, nu și pe părțile moi.
Încălzește apa la 25, 30, 35 și 40 de grade.Nu încălzește apa.
Utilizat la tratamentul mucozitelor sau periimplantitelor.Nu se folosește pe implanturi.
Dispersie minimă de aerosoli.Dispersie mai ridicată de aerosoli.
Air-flowul curăță eficient interradicular, fiind recomandat în cazul dinților cu furcații expuse.Curățarea la nivelul furcațiilor este redusă.
Începe cu o colorare a plăcii bacteriene, ulterior se folosește air-flowul, iar la final detartrajul, fără să fie necesar și un periaj dentar.Se realizează inițial detartrajul, apoi air-flowul, iar la final periajul dinților.

În clinicile EDENT din București și Tulcea, poți beneficia de procedura gold standard în igienizare dentară – Guided Biofilm Therapy. Este datoria noastră să rămânem în fruntea progreselor tehnologice și să oferim tuturor acces la tratamente moderne, confortabile, cu rezultate predictibile.

Guided Biofilm Therapy este un protocol sigur și eficient pentru pacienții de toate vârstele, de la copii la adulți și seniori.

Ești gata să faci primul pas spre un zâmbet sănătos?

Programează-ți vizita la

Clinica EDENT

Suntem pregătiți să redăm frumusețea și naturalețea zâmbetului tău, indiferent că ai nevoie de o consultație de rutină sau de un tratament complex. Hai să ne cunoaștem!

Dr Denisa Tutunaru - Edent Clinic
    Clinica EDENT

Soluții stomatologice complete în București și Tulcea. Ia legătura cu noi pentru orice nelămurire și un reprezentant al clinicii te va suna în cel mai scurt timp posibil.

Program

Alege ziua și ora potrivite pentru tine și planifică-ți următoarea vizită la dentist.

Luni 8:30-20:00
    Marți 8:30-20:00
    Miercuri 8:30-20:00
    Joi 8:30-20:00
    Vineri 8:30-20:00
    Sâmbătă 10:00-14:00
    Duminică Închis

Ai o urgență stomatologică?