Cauți o alternativă mai comodă pentru tratamentele stomatologice? Vești bune: în clinicile EDENT, realizăm tratamente laser minim invazive cu ajutorul tehnologiilor de vârf, cum ar fi laserul stomatologic Epic X Biolase.

Biolase este singurul laser diodă din stomatologie care are aprobare FDA pentru 3 tipuri de tratamente stomatologice diferite: chirurgia țesuturilor moi, albirea dinților și terapia durerii.

Ce este laserul stomatologic Epic X Biolase și cum funcționează?

Laserul stomatologic Epic X Biolase reprezintă o inovație de vârf în domeniul stomatologiei, ce înlocuiește cu succes freza, turbina și bisturiul în majoritatea tratamentelor dentare.

Sursa laserului (dioda) emite o radiație electromagnetică (lumina), care converge într-un fascicul concentrat de energie. Astfel, energia luminii laserului interacționează cu țesuturile spre care este direcționat – smalț dentar, gingie sau alte structuri orale – și permite realizarea tratamentelor stomatologice necesare.

Laserul Epic X Biolase permite ajustarea lungimii de undă în funcție de tipul de tratament oferit, fiind apreciat în toate ramurile stomatologiei: implantologie, parodontologie, endodonție, pedodonție, protetică dentară și intervenții chirurgicale orale.

Tehnologia laser este sigură, precisă și minim-invazivă, scurtează durata timpului de tratament, dar poate cel mai important beneficiu este acela că reduce substanțial sângerarea și durerea/disconfortul resimțite de pacienți

Ce tratamente laser cu EPIC X BIOLASE realizăm în clinicile EDENT?

• Albirea dentară

Laserul Biolase intensifică acțiunea agenților de albire și într-o singură ședință, obții dinți mai albi, cu sensibilitate redusă.

• Tratamentul cariilor

Laserul Epic X Biolase este o alternativă mai confortabilă de a trata minim-invaziv cariile dentare. Cu o precizie sporită, laserul diodă îndepărtează țesutul cariat fără a afecta țesutul sănătos din jur. Totodată, laserul ajută și la consolidarea lipirii dintre obturație și dinte. Un tratament carii cu laser necesită mai puțină anestezie și se realizează fără sunetul, vibrația sau presiunea specifică frezei dentare, prin urmare, anxietatea pacienților dispare.

• Intervenții chirurgicale pe țesuturile moi

Vorbim despre gingivectomii laser, gingivoplastii laser, frenectomii laser, excizii de polipi. În cazul gingivectomiei și gingivoplastiei, îndepărtăm excesul de țesut gingival din jurul dinților minim-invaziv, cu sângerare redusă și un timp de vindecare mai scurt, de doar 48 de ore.

O frenectomie laser este necesară atunci când avem de-a face cu un fren al buzei foarte voluminos, situat aproape de zona incisivilor superiori sau inferiori. De multe ori, procedura se realizează fără sângerare și cu un timp de vindecare mult mai scurt, comparativ cu metodele tradiționale, în care frenul se tăia cu bisturiul/foarfeca.

• Biostimulare

Vorbim despre cazuri de parodontopatii, adiții osoase, sinus lifting, inserarea implanturilor. Cu ajutorul laserului diodă Epic X Biolase, putem grăbi vindecarea țesuturilor asupra cărora s-a intervenit.

• Terapia durerii

Cu laserul Biolase, putem reduce disconfortul apărut în cazul afecțiunilor articulației temporo-mandibulare și al afecțiunilor precum herpesul oral, aftele bucale, ulcerații bucale.

Totodată, laserul diodă Epic X Biolase ne ajută să reducem durerea asociată cu purtarea de aparate ortodontice fixe.

• Biopsia țesuturilor moi

Cu laserul Biolase, putem preleva o mostră de țesut pentru examinări aprofundate.

• Decapușonarea molarilor de minte

Îndepărtăm gingia de pe molarii de minte, pentru a-i ajuta să erupă.

• Decontaminarea pungilor parodontale

Laserul are un efect sterilizator și contribuie la eliminarea bacteriilor din pungile parodontale și la stoparea răspândirii infecției.

• Dezinfectarea canalelor radiculare

La fel și în cazul tratamentelor de canal, laserul ne ajută să eliminăm bacteriile și infecțiile.

• Desensibilizarea dinților hipersensibili sau fisurați, ca să te poți bucura de alimentele și băuturile preferate
  • Tratamentul parodontozei

Rolul bactericid și decontaminant al laserului ajută în tratarea inflamației caracteristică bolii parodontale.

Beneficiile tratamentelor cu Epic X Biolase pentru pacienți

• Confort sporit și recuperare rapidă după intervenții
  • Timp mai scurt petrecut în scaunul stomatologic
  • Fără sângerare sau un risc mai scăzut de sângerare în cazul intervențiilor chirurgicale
  • Decontaminarea bacteriilor din câmpul de lucru, în cazul implantului dentar sau al obturațiilor de canal
  • Perioadă de recuperare post-operatorie mai scurtă
  • Fără dureri și umflături după o intervenție

În cadrul EDENT, Dr. Denisa Tutunaru este specializată în stomatologia laser. Din dorința de a oferi pacienților săi acces la tratamente stomatologice la standarde internaționale, a urmat și un program de Master în Stomatologie Laser în Germania. Laserul stomatologic este un instrument care o ajută să reconstruiască zâmbete frumoase și sănătoase, ce readuc încrederea și fericirea pe chipurile pacienților săi.

Dr. Denisa Tutunaru – Medic stomatolog cu certificare laser

Te așteptăm și pe tine la EDENT Clinic, să beneficiezi de tratamente stomatologice moderne, blânde și lipsite de durere!