Decontaminarea bacteriană cu LASER - o etapă cheie în prevenirea bolii parodontale.

Ești îngrijorat de sănătatea gingiilor tale?

Procedura de DECONTAMINARE LASER și REDUCERE BACTERIANĂ este o procedură simplă, rapidă,nedureroasă, ce nu necesită anestezie, durează doar cateva minute și are ca scop  reducerea numărului de bacterii existente în cavitatea orală. Constă în expunerea gingiei de jur împrejurul dinților la energia LASERULUI, efectul fiind de distrugere a bacteriilor nocive (anaerobe), acest lucru fiind mai eficient decat administrarea antibioticelor locale .

Conform studiilor clinice,LASERUL   elimină bacteriile în proportie de 99.97% .

Orice afecțiune gingivală,  fie ea incipientă (gingivită, sangerărare gingivala)  fie avansată,  precum boala parodontală, are ca primă indicație acest tip de procedură,  astfel prin reducerea bacteriană creștem șansele de a păstra dinții pe arcadă un timp îndelungat.

Acest proces de dezinfecție este conceput pentru a reduce inflamația gingială (roșeață, umflare și sângerare), precum și pentru a trata infecția, astfel încât gingiile să se poată vindeca și să continue să ofere sprijin și protecție vitală dinților. Ca un beneficiu suplimentar, energia laser stimulează și regenerarea țesutului gingival pentru a repara orice daune cauzate de infecție și pentru a grăbi vindecarea.

Ați auzit de decontaminarea bacteriană cu laser?

Reducerea bacteriană cu laser folosește lasere dentare pentru țesuturi moi pentru a ataca și a distruge bacteriile care provoacă inflamație gingivală și pungi parodontale, elimină miliardele de  bacteriile de la nivelul cavității bucale în doar câteva secunde.

Deși nimic nu va înlocui îndepărtarea manuală a plăcii bacteriene și a tartrului, terapia laser elimină coloniile bacteriene prea mici pentru a fi îndepărtate doar cu instrumentele tradiționale de curățare.

Laserele utilizează energia luminoasă pentru a ataca bacteriile la nivel microscopic, distrugându-le.

Tratând țesutul gingival din jurul dinților cu un laser, putem reduce drastic numărul de bacterii dăunătoare care ne compromit sănătatea orală și generală.

Laserul este, de asemenea, este eficient în reducerea și inhibarea recolonizării bacteriilor, creând astfel un mediu sănătos pentru vindecarea gingiilor și prevenirea inflamației. Această tehnologie asociată cu îndepărtarea manuală a plăcii și a tartrului de pe dinți este cea mai bună modalitate de a te asigura că zâmbetul tău strălucitor rămâne sănătos.

Boala parodontală   rămâne ce mai mare problemă de sănătate orală, împreună cu gingivita, afectează aproximativ 80% dintre adulți.

La EDENT avem cea mai avansată tehnologie LASER pentru a menține dinții, gingiile și cavitatea orală a pacienților noștri cât mai sănătoasă posibil. Terapia parodontală cu laser poate fi utilizată pentru a trata afecțiunile gingivale, în combinație cu terapia convențională, sau pe cont propriu. Această metodă modernă nu necesită bisturiu sau suturi, deci este mai puțin invazivă și dureroasă decât terapia tradițională.

Beneficiile utilizării  laserului pentru a trata diferitele stadii ale bolii parodontale:

• reducerea durerii, umflarea și disconfortul
  • sângerare minimă
  • fără incizii, fără durere
  • nu este nevoie de cusături
  • timp de vindecare mai scurt
  • rezultate de lungă durată ⠀
  • reducere a  culturii bacteriene
  • întărește sistemul imunitar.
  • îmbunătățește sănătatea gingivală
  • reduce sau chiar elimină posibiltatea ca bacteriile din biofilmul bacterian să ajungă în circulația sangvină (bacteriemie).
  • stimulează țesuturile parodontale, făcându-le mai rezistente la infecții.
  • durează doar 5-10 minute.

Folosim cu succes Laserul Epic X Biolase și Laserul Waterlase Iplus în tratamentul afecțiunilor gingivale, datorită unui  important efect bactericid asupra lui Aggregatibacter actinomycetemcomitans, patogenul parodontal principal ce dă agresivitatea bolii parodontale               ( parodontozei ) . Eliminarea  acestei bacterii prin tratamentul conventional este dificilă, în schimb s-a dovedit că energia LASER-ului reușește să anihileze acestă bacterie, ajungand  în zone precum pungi parodontale, cementul radicular,  acolo unde tratamentul conventional nu are niciun rezultat.

Utilizarea celei mai noi tehnologii laser ne ajută să oferim rezultate  remarcabile care păstrează zâmbetul pacienților noștri și le îmbunătățește calitatea vieții.

5 Pachet Terapie Parodontala Laser