Sunteți candidat pentru implanturile dentare ?

image00004

Astăzi peste jumătate din populație este afectată de pierderea unuia sau a mai multor dinți.Datorita progreselor din domeniul stomatologiei, avem posibilitatea de a va imbunatăți aspectul fizic, precum și zambetul frumos și alegerile alimentare .Datorita IMPLANTURILOR DENTARE, mii de oameni savurează alimentele pe care nu le-au gustat de mult timp .   Implanturile pot ajuta orice pacient. Sanătatea , nu vârsta, este, de obicei factorul determinant.

Succesul unui implant depinde de starea generala de sanatate, igiena orală și de ingrijirea ulterioară pe care o aveți atât acasă cât și la medicul dentist .

Care sunt riscurile de infecție sau respingere ale unui implant ?

Implanturile MEGAGEN sunt fabricate dintr-un material BIOCOMPATIBIL ,titanul ,  iar corpul nostru nu le consideră material străin, asadar nu poate avea loc o respingere ! Riscul aparitiei

unei infecții in jurul unui implant vindecat este același ca și în cazul dintilor naturali .

Sunt implanturile dentare costisitoare ?

implant

Implanturile dentare sunt o investiție în sănătatea dumneavoastră orală și generală ,   comparativ cu cheltuielile interminabile ale altor opțiuni de tratament, implanturile sunt mult   mai avantajoase .

O sănătate mai bună, încredere mai mare în sine, îmbunătătirea calității vieții și un aspect mai       plăcut se numără printre motivele pentru care implanturile dentare sunt recunoscute ca cel mai   înalt standard pentru înlocuirea dinților pierduți . Specialiștii EDENT vă vor îndruma către toate   variantele de tratament corecte cât și despre costurile aferente .

ALEGETI IMPLANTUL DENTAR !

Implantologia dentara este solutia ideala pentru inlocuirea dintilor lipsa, indiferent de motivul pierderii acestora !

TRATAMENTE SIGURE, FARA DURERE !

TRATAMENTE SIGURE, FARA DURERE ! Echipa noastra medicala rezolvă cazuri complexe de CHIRURGIE DENTARĂ precum: extracția molarilor de minte sau a dinților incluși intraosos sau submucos, rezecții apicale, premolarizări, reabilitarea orala prin implanturi dentare, adiții osoase și sinus lifting .

DSC_7104a
DSC_7014a

Clinica Edent este dotata cu aparatura de ultima generație si biomateriale, dupa intervenții utilizandu-se terapia laser și membrane PRF pentru o vindecare accelerata . Programati-va si veti beneficia de consultatia si investigatile imagistice aferente intervențiilor chirurgicale si bonus: 10% reducere la devizul pentru implantologie orala .